czwartek, 3 lipca 2014

Tak Cudownie , a zarazem źle..

Hej !
Dzisiaj jest taki piękny dzień , że słowa nie wyrażą tego.
Czuje już że Wakacje się udają , oby tak dalej.
Niestety gdy pomyślę że gdy wróćę do szkoły nie bedzie tak jak
dawniej , tych osób z którymi tak świetnie się bawiłam ,
nowi nauczyciele . Ale niestety młodość jest i dchodzi.
Czy się ciesze ? Nie wcale , ale Coś się kończy żeby coś się mogło zacząć...
się kończy żeby coś się mogło zacząć...
Nie chcę aby ta notka była taka smutna więc zancze coś pisać.
Jak zacząć wspaniały dzień ? wstałam o 6:40 wiec poszłam pobiegać ,
a potem zjadłam śniadanie patrząc jak zaczyna się cudowny,słoneczny dzień.
Ogólnie mam nadzieje że nabiorę motywacji,siły i wiecej uśmiechu aby te wakacje były udane.
Myślałam nad zmianą diety , którą napewno zmienię.Wiecej owoców i warzyw.Zmiana sklepowych
napoi na domowe soki z owoców , koktajle z jagód,truskawek itp.
Napewno nie odłożę słodyczy wogóle.Kończę ten wpis mam nadzieję że dziś jeszcze
coś dodam.Papa....








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz