niedziela, 6 lipca 2014

Inspirations #1

Hej Kochani !
Dziś mam dla was inspirację dotyczące głównie lata , szorty,basen,zimne napoje.
Myślę że wam się spodobają :)
 
Jestem osobą która dąży do celu, po drodze się gubię, często. Wiele razy mnie to zmyla, ale i tak robię to co kocham i to mi pomaga. Jest tysiące osób które są lepsze, ale są też gorsze. To ich zaleta, lepsi pracują nad tym, gorsi poprawiają to co jest słabsze w nich.  Na podium są silniejsi, ale oni zapracowali na to, nic nie przechodzi od tak sobie. Sama należę do słabszej grupy, na zewnątrz udaje silną w środku tak nie jest.
Ostatnio bardzo mi się spodobały wianki,wyglądają pięknie. A co wy o nich sądzicie ? Jak dobrze,że na dworze utrzymuję się dość długo piękna pogoda, tydzień minie na pewno szybko.





 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz