poniedziałek, 7 lipca 2014

:)

 Hej Kochani !
Ze względu że nie miałam pojęcia na tytuł tego posta będzie to zwykły wpis.Wykorzystałam dzisiejszą pogodę i się opaliłam.Miałam również plany wybrać się na basen lecz było za gorąco aby
dojechać rowerem.Z tego względu że się troszeczkę nudziłam nie wychodząc z domu zrobiła również DIY czyli przerobiłam koszulkę o której jutro napiszę.
Nie wiem od czego zacząć, zdjęcia nie są jakieś idealne nie miałam co uchwycić, więc stąd takie a nie inne. Zazwyczaj uchwycam wszystko co znajduje na drodze.Tak bardzo kocham pić herbatę o poranku patrząc na wschód słońca,lekki wiaterek i wszystko co mnie otacza.Dziś wpadłam na wspaniały przepis na owocową sałtakę która wyszła mi bardzo dobrze.

Przepis :

  • 1 średniej wielkości jabłko
  • 1 małe mango
  • 1 mandarynka
  • 1 średnia pomarańcza
  • 1 kiwi
  • ok. 100 g truskawek
  • 1 banan
  • 3 łyżki soku z cytryny
  • 1 łyżka soku z pomarańczy
  • ok. 30 g posiekanych migdałów bez skórki






Chciałabym żeby mój sposób odżywiania się był zdrowy, gdyż w minionym roku był on beznadziejny.Dobre odżywianie się to podstawa w obowiązkach każdego człowieka jednak nie każdy
tego przestrzega.Dużo warzyw i owoców powinnyśmy zamienić za fast foody.
Teraz wstawie wam moje dzisiejsze zdjęcia i życzę wam również abyście dbali o zdrowe żywienie!.


















7 komentarzy :

  1. Wygląda przepysznie :)
    + super zdjęcia ;)

    http://suziiwithsuzii5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mniamm muszę spróbować tego przepisu, świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam♥
    i zapraszam serdecznie, może zaobserwujesz, jeśli się spodoba? ;))

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo :)
      Oczywiście zaobserwuje jak mi się spodoba :)
      Ty też możesz zaobserwować jeśli chcesz było by mi miło :P

      Usuń
  3. Sałatka owocowa wygląda mega apetycznie! *.*
    Ładne ujęcia, zwłaszcza kwiatuszków ;)
    Pozdrawiam,
    Deseline.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Dziękuję :* Również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sałatki owocowe! Lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń