piątek, 18 lipca 2014

Fasions :) #1

Cześć Wszystkim ! : )
Co tam u was ? Jak mijają wam wakacje? Mi bardzo dobrze, jest słonecznie i bardzo ciepło choć wczoraj w moim mieście była burza.
Jak zauważyliście posty na blogu są coraz rzadsze ale z czasem na pewno zaczne dodawać częściej.
Dziś chciałabym wam przedstawić parę ubrań i akcesori najmodniejszych w tym sezonie.Myślę że wam się spodoba :)

                               Luźne krótkie bluzki       



Krótki top znów w modzie,co druga blogerka (nastolatka) ja nosi.Najbardziej lubiana przez nie, wygodna oraz można w niej opalić brzuch.Pasuję do spódnicy oraz szortów z wysokim stanem.


         Szorty z wysokim stanem

 


Szorty z wysokim stanem modne już 2/3 lata i nadal są.Są najbardziej lubiane przez nastolatki i raczej bardzo wygodne.Dużo blogerek przerabia spodenki np. ombre,ćwieki,dziury itp. DIY
Są dostęmpne prawie w każdym sklepiej prawie :)


                                      Bluzka oversize






Najbardziej wygodne ponieważ luźne bluzki.Bardzo mi się podobają ponieważ można je też w prosty sposób przerobić na bardzo fajny i modny top :)



                                           Marmurkowe spodnie       


     
Marmurki raczej nadal modne. Bardzo ładnie wygądają ponieważ sama je posiadam i polecam bo są bardzo wygodne i bardzo ładnie się prezentują.Moi zdaniem ładniejszym kolorem jest szary.
    

                                          Naszyjnik-Ćwieki


Ćwieki są wszedzie spodenkach,bluzach,kolczykach,torebkach,butach... poprostu wszędzie!
Naszyjnik moim zdaniem jest bardzo ładny i nadaję się do dużo stylizacjii :)




Na dziś to tyle :) Żegnam się z wami i życzę miłego weekendu ! :*

4 komentarze :

  1. Ćwieki są u mnie zawsze, ale reszta to niezbyt mój styl :) Nie mam na tyle ładnego brzucha, by paradować w crop topach :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Oczywiście nie musisz zgadać się z tym :) Każdy ma inny styl.

      Usuń
  2. Kocham szare marmurki. Muszę je w końcu kupić.
    Bluzka Geek świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również bardzo podobają mi się marmurki :)
    Teraz napewno kupisz taniej ! :)

    OdpowiedzUsuń