niedziela, 6 lipca 2014

Co mnie uszczęśliwia ?

Minął już tydzień naszych wymarzonych wakacji i muszę przyznać, że przez te 7 dni zrobiłam bardzo wiele.Chyba nikomu nie muszę mówić, że ten upał jest parzący! Myślę, że już prawie w każdym mieście w Polsce temperatura dochodzi do co najmniej 30°C,no niestety lecz uda opalone a
łydka nie, taka dziwna opalizna ale nic nie mogę z tym zrobić tak poprostu trudno mi opalić łydki.
Za niedługo wybiorę się z przyjaciółką na zdjęcia wiec zrobię dla was outfit :)
Dziś jednak zrobię post " co mnie uszczęśliwia ".






#Słońce#Szorty#Ombre#DługieWłosy#Tumblr#Blog#Zdjęcia#Eska#Muzyka#Converse#Rowery#

#Tv#ZachódSłońca#Ogniska#Basen#Namiot#Chudenogi#neon#szupłybrzuch#Zimnenapoje#Lody#

#KrótkieTopy#Opalonenogi#Przyjaciele#Wyjazdypozamiasto#Zakupy#PrzerabianieUbrań#Rysowanie

#Piercing#Koszule#Kołnieżyk#OmbreWłosy#Plaża#Pizza#Koturny#Spaniepodgołymniebem#Marmurki.



















     Lepszy taki bałagdan ze zdjęć czy poukładane ? :)

2 komentarze :

  1. Cieszę się, że mile spędzasz wakacje, ja akurat wolę zdjęcia po kolei, ale tak też jest całkiem fajnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :)
    Zastanowiłam się i jednak moim zdaniem lepiej wygądają po koleji :) !

    OdpowiedzUsuń