czwartek, 3 lipca 2014

I kolejny dzień ...

                     HEJ ~!
 Już 3 dni wakacje licząc od Lipca ... czas szybko leci a my mamy tylko 2 miesiące :(
Przeważnie całe wakacje będę w domu , spotkanie z przyjaciółmi , wyjazdy do babci itp.
W tym roku nie wyjeżdzałam na żadną kolonie ponieważ moim zdaniem mniej czasu na wakacje....
Dzisiejszy dzień zaczełam całkiem pozytwynie gdy się obudziłam miałam nadzieje że nareście wymarzony dzień .. słońce !!!! Lecz z czasem zaczeło się chmurzyć :( co njagorsze.. 
Myślę że za niedługo nareście będzie słońce ! :)
Farbowaliście włosy lub końcówki ? mam w planach zrobić ombre farbą :
Préférence Les Ombrés, L'Oréal Paris , lecz nie wiem czy to nie jest " KIT "
dużo plotek chodzi na internecie.. jeśli ktoś próbował proszę o waszą opinie w komentarzach :)
                                                         









Tu macie pare zdjeć które robiłam z nudów :)
papap :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz