piątek, 4 lipca 2014

Lakiery :)

Hej
Jak wam obiecałam robię dziś drugą notkę :) Niestety gorzej z pomysłami na posty, najczęściej piszę po prostu co u mnie, ale wiem, że może robić się to męczące, więc jeśli macie jakieś pomysły na posty, piszcie, bo chciałabym wiedzieć, o czym chcielibyście przeczytać. Czasami mam tak, że nagle wymyślam temat i strasznie chcę o tym napisać, więc mam nadzieje, ze może podsuniecie coś, co okaże się przydatne.
 Jak u was pogoda? Też tak gorąco i słonecznie jak u mnie? Jest tak wspaniale!Jak zauważyliście na blogu znajdują się narazie zdjecia natury itp. Wiem za to was przepraszam lecz nie mam najlepszego
sprzętu aby zrobić outfit , jakiś houl itd. Mam nadzieję że za kilka dni pojawi się taki post :)
Tytułem tego postu są " Lakiery " przeczytałam dużo wpisów o tym i zaciekawiło mnie to.
          







 Szczerze jestem ze wszystkich zadowolona , szybko schnął , nie pękają :) Przepraszam za jakość ale jak już wspominałam nie mam dobrego sprzętu.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz