niedziela, 13 lipca 2014

Lista Rzeczy.

=Hej Kochani !=

Przepraszam za długą nie obecność lecz nie miałam dostępu do internetu.
Przez ten czas zrobiłam mnóstwo zdjęć.Patrząc na wyświetlenia na moim blogu można powiedzieć "Wow" ponad 300 wyświetleń dziękuję <3.Każdy komentarz oraz wyświetlenia motywują mnie do dalszego pisania.Na początku długo się zastanawiałam czy wogóle ktoś będzie go czytał, a jednak
są czytelnicy ! i za to wam dziękuje jak już pisałam to mnie motywuje do pisania.
Przejedzmy do tematu dzisiejszym tematem postu jest " lista rzeczy " których potrzebuje.
Nie jest to dużo rzeczy ale takie które są mi już naprawdę potrzebne.



1.Telefon komórkowy: obecny telefon już się nie nadaje do użytku wiec muszę kupić,konkretnie nie wiem jaki model ale chciałabym tani i wytrzymały.
2.Air Force 1: strasznie podobają się mi te buty , ponieważ obecne adidasy rozwaliły mi się więc potrzebuje na zimne i deszczowe dni oraz jesień.
3.Czarne rurki: zwykłe czarne rurki niby nic ale najmniej brudzące,podobają mi się czarne spodnie obojętne jakie ale czarne.
4.Dresy: Widziałam ostatnio dziewczynę która była w nie ubrana, od razu mi się spodobały !, widziałam podobne w H&M jednak był duży rozmiar szukam w rozmiarze XS (jeśli wiecie gdzie mogę takie kupić to piszcie w komentarzach)
5.Torebka listonoszka: szukam takiej torebki aby zmieścił się w niej tablet lub jakiś zeszyt ,dziennik itp. Aby była pojemna, na jakiś wyjazd, wycieczkę a nawet do szkoły bardzo przydatna.
6.Sweter Vintage: muszę przyznać nie posiadam żadnego swetra vintage , a na pewno korzystny . Na przykład grill,obecnie jest dużo komarów a gdybym założyła taki sweter na pewno nie zaszkodzi.


                                     A ty czego potrzebujesz ?

    Dziękuję za przeczytanie :*

                                     
 

5 komentarzy :

  1. Ja potrzebuję więcej miejsca na książki i więcej książek. Więcej miejsca niestety nie będę miała, bo mam mały pokój, który dzielę jeszcze z siostrą, ale coś się wykombinuje :)

    Zapraszam do mnie: wszedzieksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem cię kiedyś też dzieliłam pokój z siostrą :)
    Wierzę że coś wykombinujesz ! :)
    Oczywiście zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog. Mam info dotyczące telefonu: Polecam LG Swift L7 II, kosztuje ok. 600 zł, raczej nie będziesz żałowała ;-)

    Zapraszam do siebie, jest konkurs gdzie możesz zareklamować bloga:
    lordsofthegaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, też przydałby mi się nowy telefon. Mój jest w takim stanie, że szkoda gadać... ale mam do niego spory sentyment, bo - mimo wszystkich przejść - działa, ma radio, kalkulator i masę innych funkcji, o których w smartfonie można pomarzyć :) No i bateria trzyma do 3 dni!
    Przyłączam się też do poszukiwania czarnych rurek, najlepiej dżinsowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://bestfriendsforever25.blog.pl/ Zapraszamy :3 :*

    OdpowiedzUsuń